2015. december 26., szombat

5. Fejezet - Normális beszélgetés

- Blair! - szólalt meg valaki a hátam mögül. Megfordultam, és Harry-be botlottam bele. Szó szerint,
- Szia - mosolygott le rám. Istenem miért kell nekem ennyire kicsinek lennem?
- Szia. - dörmögöm az orrom alatt, majd újra elindulok a hazafelé vezető úton.
- Hé! Várj már meg! - kiált fel, és mellém kocog.
- Mit szeretnél? - pillantok rá felvont szemöldökkel.
- Hazamenni. - vonja meg a vállát, majd zsebre vágja a kezét, és úgy sétál tovább mellettem.
- És..? - ráncolom össze a szemöldököm értetlenül.
- Mi és? - mosolyodik el - Én is erre lakom. - von vállat. Igen, csak is én lehetek ennyire 'szerencsés'.
- Értem.. - bólintok, majd felhelyezem a fülhallgatómat és bekapcsolom a zenét, ami teljesen megnyugtat. 
Nem vettem fel teljes hangerőre, mert valahogy éreztem, hogy még beszélgetést fog kezdeményezni. 
- Miért vagy ennyire ellenszenves? - kérdezte. 
- Nem vagyok az - vontam vállat, majd egy kavicsba rúgtam.
- De! Nem beszélsz velem, és úgy nézel rám, mintha megakarnál ölni. - nevet fel kínosan.
- Én mindenkivel ilyen vagyok. - ismétlem meg azt a mozdulatot a vállammal.
- Nem igaz. Stell, Niall. Velük nem! Akkor ott van Zayn és Liam még, ha jól emlékszem a nevükre. Na meg Louis-sal sem vagy annyira utálatos, mint velem.
- Mert Niall a testvérem. Stella pedig a legjobb barátnőm! A többiek pedig a haverjaim.
- Louis?
- Ő nem bámult 45 percen keresztül! - förmedek rá idegesen.
- Aha! Szóval ez böki a csőröd. Sajnálom! Felkeltetted az érdeklődésemet! - nevetett fel, mire én kikerekedett szemekkel meredtem rá, és nem válaszoltam semmit.
- Na kérlek! Csak paróbáljunk meg legalább normálisan beszélni egymással! - unszolt.
- Rendben.. - forgattam meg a szemem, és egy halván mosolyt küldtem felé.
- Látod, nem is olyan nehéz - mosolyodott el ő is, majd megállt. 
- Én itt lakom! - mutatott egy elég nagy házra.
- Rendben. - bólintottam - Én a következő utcában - nevettem fel.
- Akkor szia, hamarosan találkozunk! - intett.
- Tessék? - kérdeztem értetlenül.
- Hát... Tudod! A projekt! - emlékeztetett.
- Basszus tényleg - kaptam a fejemhez. - Najo, akkor szia! - köszöntem el tőle, majd gyors léptekkel magam mögött hagytam őt.

~*~

- Megjöttem! - kiáltottam el magam, amint beléptem a házba.
- Szia kincsem! - köszönt anya a konyhából.
- Hali! - léptem be.
- Blair! A cipőd! - rázta meg rosszallóan a fejét, mire én kimentem, és levettem magamról.
- Niall itthon van? - kérdeztem tőle.
- Szobájában van. - intett a fejével, és megkavarta a levest.  Felsiettem először az én szobámba, ott ledobtam a táskám az ágyamra, és átmentem hozzá.
- Sziaaa! - rontottam be kopogás nélkül, majd ledobtam magam az ágyára, és a rajta pihenő gitárt kezdtem el pengetni.
- Nagyon szeretem, amikor kopogás nélkül állítasz be! - lépett ki egy törölközővel a derekán a fürdőből. A haja vizes és  a homlokára van tapadva. Ha valaki látná, egyből elolvadna. De mivel nekem ő a testvérem, ezért csak ennyit szólok a 'szexi' látványhoz.
- Fúj! Takard már el magad! - szorítom a fejem az egyik párnába.
- Így jár az, aki rám tör! - dobott meg egy törölközővel, mire belőlem kitört a nevetés.
- Kuss! - pillantottam rá, és szerencsére már volt rajta egy boxer, a melegítő felhúzása pedig folyamatban volt.
- Játssz valamit! - mutatott a gitárra. Nem kellett kétszer mondania, a kezembe vettem a kis szépséget, és elkezdtem pengetni.
- Down to Earth. Keep 'em falling when I know it hurts. Going faster than a million miles an hour.Trying to catch my breath some way, somehow. - kezdte el énekelni azt a számot, amit egyszer régen még együtt írtunk. Eszméletesen jó hangja van, és nem hiszi el nekem, hogy mennyire tehetséges.
- How many nights does it take to count the stars? That's the time it would take to fix my heart.Oh, baby, I was there for you.All I ever wanted was the truth, yeah, yeah. - énekeltem én is, majd elkezdtem nevetni, mert idióta fejeket kezdett el vágni.
- Hagyd abba! - teszem le a gitárt nevetve, majd elterülök az ágyon, ő pedig leül velem szembe a fotelra.
- Mit? - kérdezi vigyorogva.
- Te beteg vagy! - rázom meg a fejem, nem is törődve az előző kérdésével. Válaszként pedig egy párnát kapok a pofámba.
- Ezt most visszakapod! - pattantam fel, majd az arcára szorítottam a párnát, ő pedig elkezdett rugkapálózni alattam, így a földre estem, a nevetés pedig kitört belőlem.

1 megjegyzés: